19 de nov. de 2008

With Stars

How long has passed since our last talk
I thought have lost you by things only I saw
When you gave that sad breath

Sometimes I stand here thinking
How do you feel now
From these days you was telling to me
This moment of your life isn’t the best
I would like stay by your side, as your friend so

Just don’t miss your hopes
If the sky is cloudy
Just don’t forget the stars are inside you
In the dark you put they on your way
They will not show the solution
But will show alternatives trails
To you continue reaching
Not only your dreams but also your happiness

Just don’t forget that
You live with stars and you
Can tell with our constellation

Yuri Thomazelli



Traduçao

Quanto tempo se passou desde a nossa ultima conversa
I pensei ter perdido voce por coisas que somente eu via
Quando voce deu aquele ultimo suspiro

As vezes eu fico aqui pensando
Como voce se sente agora
Desses dias que voce estava falando pra mim
Esse momento da sua vida que nao eh o melhor
Eu gostaria de estar ao seu lado, como seu amigo entao

Apenas nao perda as suas esperanças
Se o ceu estah nublado
Apenas nao se esqueça que as estrelas estao dentro de voce
No escuro voce coloca elas no seu caminho
Elas nao vao te mostrar a soluçao
Mas mostrarao os trilhos
Pra voce continuar alcançando
Nao apenas os seus sonhos mas a sua felicidade

Apenas nao se esqueça
Que voce vive com as estrelas
E que voce pode contar com a nossa constelaçao

Nenhum comentário:

Postar um comentário