13 de dez. de 2008

Far away (from you)

Far away from you
Far away from you
Why it’s so hard to understand

That it’s only do grow my love for you
I already lost the count of how many stars I sent to you
My Love, just know that I want you well
Without you don’t know if I am someone
I would like to grow with you

A multitude of us by land, sky and sea
All I could overcome
Still I would stay without loving you
Because far away from you, I will stay
What I see in you is not the same you see in me

Far away from you
Far away from you
Why can’t I understand
I will always stay without you

I know that what I feel isn’t in vain
Whenever I see you always have a emotion
Near or far you’ll always in my heart

Far away from you
Far away from you
Why can’t I understand
I will always stay without you

Yuri Thomazelli



Versão em português

Ficar longe de você
Ficar longe de você
Será que e tão difícil de entender
Que isso faz crescer o meu amor por você

Ficar longe de você
Ficar longe de você
Por que eu não consigo compreender
Que eu sempre ficarei sem você

Eu perdi a conta de quantas estrelas eu te mandei
Amor, apenas saiba que eu te quero bem
Sem você eu não sei se sou alguém
Eu gostaria de seguir alem

Uma imensidão entre nos por terra, céu e mar
Tudo que eu poderia ultrapassar
Ainda mesmo assim ficaria sem te amar
Porque longe de você, eu vou ficar
O que eu enxergo em ti não e o mesmo que (tu) vês em mim

Eu sei que o que eu sinto não e em vão
Sempre que te vejo sempre uma emoção
Perto ou longe você sempre estará no meu coração

Yuri Thomazelli

Nenhum comentário:

Postar um comentário